HASAN SARAÇ - ÇAPRAZ OYUN

H. Saraç ismini edebiyathaber.net sitesinde gördüm ve ne çok bilmediğim yazar var diye düşündüm... biraz araştırınca da toplam 4 adet kitabı bulunan Bilgisayar Mühendisi bir yazar ile karşılaştım...

Benim burada yorumlayacağım ilk kitabı ve yazım türüne de fantastik edebiyat diyebiliriz... baştan söyleyeyim ben romanı sevdim, hikayeyi ise daha çok sevdim... sadece belki ilk kitap olmasından belki de yazarın tarzından hikaye tam detaylandırılmamış gibi geldi bana, sonu da başlangıçtaki kurguya göre biraz basit kaldı... açıkçası bu konuyu ....... kişi yazsa mükemmel olurdu diye düşünmeden yapamadım...

Konudan da biraz bahsedeyim; ülkenin en ünlü holdinglerinden birinin patronu bir iş anlaşması için Köln’e, bir özel üniversitenin psikoloji bölüm başkanı bir konferansa katılmak için Paris’e uçuyor. Tam o sırada ikisinin hayatı birbirine karışıyor ve hikaye başlıyor...

Nihayetinde yazar bizde pek rastlanmayan bir türde yazıyor, romanı da okumaktan keyif aldım, hatta diğer kitaplarına da bakacağım size de okuyun derim...

Yazar:  Hasan Saraç
Sayfa Sayısı : 173
Basım Yılı : 2010
Yayınevi : Epsilon

Sevdikleri, ilişkilerini, işini, varlığını, İnsanlara inancını, kendine güvenini kaybeden, Kimliksiz kalan ya da üstüne yabancı bir kimlik giydirilen kişi ne yapar?

Daha önce doğal kabul ettiği her şeyi nasıl yeniden sorgular?

Yanıtı bilinmeyen sorular, sorular, sorusu bilinmeyen sorular, sorusu bilinmeyen yanıtlar...

Panik, isyan, pazarlık, boyun eğiş...

Peki sonra ne olacak?

Oyun oynamayı, bilmece çözmeyi, alacakaranlıkta yol bulmayı sevenler...

Çapraz Oyun'a hoş geldiniz!

Yorumlar

  1. hımmmm fantastik öyle mi. yazarı hatırlamadım bütün yazarları izlemek zor. konu iyi gibi ama senin anlatımından ilginç bi yazar değil belli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni bir yazar... açıkçası benim konu çok hoşuma gitti...tabii çok okunacak kitap var bir tercih yapmak gerek... mutlaka okunmalı diyeceğim bir roman değil açıkçası...

      Sil
  2. Sn Akça . E-posta adresinizi bana iletebilirseniz sevinirim. Teşekkürlerimle ... hasansarac@yahoo.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

ANDRÉ MAUROIS - İKLİMLER

SEZGİN KAYMAZ - Kün

LOU ANDREAS-SALOMÉ - RUTH