E. COOMBE - Lanetli Şehir ARKY STEELE

Yeni bir çocuk kitabı ile karşınızdayım... ben şimdiye kadar çocuk kitaplarını YKY'den okuyordum, başka bulabilir miyim diye araştırınca bu kitaba rastladım, yeni yayımlanmış, hatta bir devam kitabı da var... yaş grubu olarak arka kapakta 11+ olarak belirtilmiş...

Babası arkeolog olan Arky Steele ve ailesinin, kadim bir Aztek şehrini bulmak üzere Orta Amerika'da başlarından geçen maceraları anlatıyor... güzel, heyecanlı, sürükleyici bir hikayesi var ama benim için biraz hafif kaldı, kendi yaş grubunun seveceğini düşünüyorum, çocuklarınıza öneririm... 

Yazar: E. Coombe

Çevirmen: Nihal Tokinan Gökçe

Özgün Adı: Arky Steele The Cursed City

Sayfa Sayısı: 200

Basım Yılı: 2020

Yayınevi: T. İş Bankası

Karşınızda Arky Steele. Arky on iki yaşında ama bildiğiniz çocuklara benzemiyor: Antik hazineler peşinde dünyayı dolaşıyor ve meydanı büyük düşmanı, kötü yürekli milyarder Goran Rulec’e bırakmamaya çalışıyor. 

Arky, paha biçilmez bir hazinenin ve korkunç bir sırrın saklı olduğu kayıp Aztek şehrini aramaya çıkıyor. Ama bu yolculukta herkes ondan yana değil…

E. Coombe, fantastik roman kategorisinde eserleri bulunan bir yazardır. Kitapları birçok farklı dile çevrilmiştir. Farklı üniversitelerde çeşitli eğitim ve seminerlere katılmaktadır.

Yorumlar

  1. Günışığı ve ON8'de de oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam aklımda olsun ama bir süre bildiklerimle idare edeceğim gibi gözüküyor. teşekkürler:)

      Sil
  2. Ben yanlışlıkla bir çocuk kitabı alıp sevince okumaya başladım, böyle bir şey olmasaydı kendiliğimden okumazdım herhalde. Fakat seçmek kolay olmuyor dediğiniz gibi. Bu kitapta yaş skalasına bakmayı da unutmuşum gerçekten çocuk kitabı çıktı:) Teşekkürler, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Gül hanım benim kıza kitap arıyordum iyi oldu öneri teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim, umarım kızınız da sever. Ben teşekkür ederim:)

      Sil
    2. Bu akşam alacağım umarım beğenir

      Sil
    3. Umarım:) Eğer severse belki devam kitabını da okur. Blogumdaki diğer çocuk kitaplarına da bir göz atın belki onlardan da hoşunuza giden olabilir. Keyifli okumalar olsun.

      Sil
  4. "Lanet" isminin kitap başlığı olduğu bir çocuk kitabı..İlginçmiş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir büyücünün tılsımları ile korunan bir şehir, gizemlerini keşfetmeye çalışanları bazı tuzaklar bekliyor, yazar o yüzden lanet kelimesini kullanmış sanırım. Teşekkürler

      Sil
  5. son okuduğum çocuk kitabı, livaneli'den şapka. gerçekten tatlıydı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Livaneli'nin çocuk kitabı olduğunu hiç bilmiyordum, ona da bakayım:) sevgiler

      Sil
  6. Kitap okumaya herkes gibi çocuk kitaplarıyla, çizgi romanlarla başladığımdan çok severim.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyle:) bazı çocuk kitapları çok iyi oluyor onlara rastlarsanız mükemmel bir okuma keyfi sunuyor. Sevgiler:)

      Sil
  7. yine bir çocuk kitabı, yaşasın, elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaşasın:)Çok teşekkürler Eren Hanım, sevgiler.

      Sil
  8. oluy okunabilirmiiş :) çok hafif kalmışsa yanımızda taşımak kolay olur kikiki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Çocuk kitabı okuyunca bu riski göze alıyorsunuz tabii. Sevgiler:)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

ANDRÉ MAUROIS - İKLİMLER

SEZGİN KAYMAZ - Kün

LOU ANDREAS-SALOMÉ - RUTH