KAREN CLEVELAND - Hain

Bu romanı kitapçıda dolaşırken indirimliler arasında görüp aldım, sudan kitap kategorisinden okurum dedim... tam beklediğim gibi çıktı, bir gecede okunan, tam bu sıcaklara uygun, kafanızı yormayacak bir kitap... yazarı bir CIA analistiymiş, romanın kahramanı da öyle... Angelina Jolie'nin SALT isimli bir filmi vardı konusu ana hatlarıyla ona benziyor... Rusya, yetim Rus çocukları alıp Amerikalı gibi yetiştiriyor, A.B.D'de çeşitli yerlere yerleştiriyor ve casus olarak kullanıyor vs. vs.... kitabın sonsözünde film haklarından bahsediyor ama SALT filmi ile bir alakası var mı bilemedim... yazarın özgeçmişine baktığımda daha doyurucu bir roman beklemiştim ama pek öyle değil... nihayetinde kolay okunan bir yaz romanı arıyorsanız deneyebilirsiniz...

Yazar: Karen Cleveland

Çevirmen: Mert Doğruer

Özgün Adı: Need to Know

Sayfa Sayısı: 296

Basım Yılı: 2019

Yayınevi: Epsilon 

Mükemmel bir eş ve baba, aynı zamanda mükemmel bir yalancı olabilir miydi?

 
Vivian Miller başarılı bir CIA analistiydi. Çok sevdiği bir eşi ve dört çocuğu vardı. Ancak bu mutlu hayatı bir gün altüst oldu. Şoke edici bir şeyi keşfetmesiyle beraber sadece eşinden değil, tanıştıkları andan itibaren yaşadığı her şey ve tanıştığı herkesten şüphelenmeye başlayacaktı.

Eşini çok iyi tanıdığını sanıyor ama artık hepsinin bir yalandan ibaret olup olmadığını düşünüyordu. Gerçekleri öğrenmek için ne kadar ileriye gidecekti? Yoksa gerçekleri öğrenmekten kaçabilecek miydi?

Yorumlar

  1. Konusu güzelmiş ama doyurucu olsaymış keşke. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarı aynı konuda çalıştığı için daha çok şey bekledim her halde ama yazmak ayrı bir şey:)

      Sil
  2. merak ettim filmi çıksa tutar :)

    YanıtlaSil
  3. Zaten bu tip kitaplar iyi film oluyor ama filmi var mı bilemedim:)

    YanıtlaSil
  4. Tanıdık bir konu gerçekten Gül Hanım tek gecede okuyup bitirmek de keyifli oluyor, iyi bayramlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sıcaklarda çabuk biten bir roman hakikaten keyifli oluyor:) Size de iyi bayramlar Eren Hanım sevgiler:)

      Sil
  5. Emeğinize yüreğinize kaleminize sağlık filmi çıksa çok güzel olur Evet hikaye pek doyurucu olmamış fakat yazmak bir sanat yazılarınız devamını bekliyoruz Tebrikler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

ANDRÉ MAUROIS - İKLİMLER

SEZGİN KAYMAZ - Kün

LOU ANDREAS-SALOMÉ - RUTH