KİTAP FUARINDAN ALINANLAR


Aslında ben Kitap Fuarı için ayrı yazı yazmıyordum, tanıtacağım bir kitabın sonuna ekliyordum şimdiye kadar... bu kez elimdeki kitabı bitirmem biraz uzun sürecekmiş gibi o yüzden aldıklarımı gecikmeden paylaşayım dedim...

Kocaman bir liste ile gittim ama on taneden fazla almayı planlamıyordum, eve geldiğimde ise onüç tane olduğunu gördüm... sayı önemli çünkü artık evde okunmayı bekleyen dağlar olmasını istemiyorum, bekleyenleri onsekiz taneye düşürmüştüm şimdi yeniden otuzbir oldu, gerçi altmışlık bir stoğu yıllar yılı taşımıştım bu sayı yine de kabul edilebilir geldi...



Ayrıntı Yayınlarından; çok sevdiğim bilimkurgu yazarı Kim Stanley Robinson'un yeni kitabı Lucky Strike'ı (bu yazarın okuyacağım 4. kitabı olacak hepsi farklı farklı yayınevlerinden çıktı buna ayrıca sinir oluyorum ) ve ilk kez okuyacağım Danimarkalı yazar Christian Jungersen'in Kayboluyorsun romanını aldım... 



İletişim Yayınevinden; Mehmet Eroğlu'nun Issızlığın Ortası romanı çok sevmiştim onun devamı olan Geç Kalmış Ölü'yü  ve Wolfgang Schorlau'nun Mavi Liste romanını aldım ama biraz tuhaf oldu çünkü bu ilk kitap, ben 2. ve 3. yü daha önce okumuştum... gerçi aynı dedektifin çözmeye çalıştığı siyasi polisiyeler bunlar, her kitaptaki konu birbirinden farklı, sadece dedektifin hayatını sondan başa okumuş olacağım... 


T. İş Bankası Yayınlarından; Mihail Bulkakov'un okumadığım iki kitabını aldım, Köpek Kalbi ile Usta ve Margarita, yayınevindeki görevli Köpek Kalbi'ni önce okuyun baş yapıt sona kalsın dedi, tavsiyesine uyacağım... 


Can Yayınlarından; yine Stefan Zweig biyografisi /Marie Antoinette, Mario Vargas Llosa / Ketum Kahraman ve hiç tanımadığım bir yazar Andrew Hughes /John Delahunt Bir Cinayetin Hikayesi'ni aldım... 

Kendimi tutarak birer kitap aldığım yayınevleri ise şöyle; YKY: Romain Rolland / Jean Christophe II, yakın zamanda okuduğum Jean Christophe'nin ikincisini yayınlanmış görünce nasıl sevindim anlatamam. Doğan Kitap'tan: Haruki Murakami/ Kumandanı Öldürmek, bu hiç hesapta yoktu, yani Murakami'nin yeni kitabı çıktığını bilmiyordum görünce çok şaşırdım ama almasam olmazdı, yine kallavi kalınlıkta bir kitap. Yordam Kitap: China Mieville/ Yara, Yeni Crobuzon Serisine devam ediyorum. Metis Kitap: Arthur Philips/Mısır Kaşifi epeydir listemde olan bir yazar, Mısır Kaşifi ve Prag romanlarını not almıştım ama orada bakınca Mısır Kaşifi daha cazip geldi ve aldım, bakalım seversem diğerinden devam ederim ama yazar Amerikalı imiş bu beni biraz ürkütüyor, umarım iyi çıkar...

İçlerinden okuduklarınız varsa ve görüşlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. Kitaplı Günler Olsun...


Yorumlar

  1. Jean christophe 3 cilt iş galiba 2019. Da okumak istiyorum ben de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevkoz; evet 3 cilt, 2. cildi daha yeni çıktı. Keyifli okumalar olsun:)

      Sil
  2. oo ganimetleriniz iştah kabartıcı:)) hepsini çok merak ettim, yazılarını dört gözle bekleyeceğim Gül Hanım, keyifli okumalar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Eren Hanım, size de keyifli okumalar, sevgiler:)

      Sil
  3. Her biri çok güzel görünüyor, keyifli okumalar..

    YanıtlaSil
  4. Keyifli okumalar Gül abla. Hep hayalim bir sene Türkiye'ye geldigimde kitap fuarina gitmek. Ben de uzun süre kitap almayacagim, evde o kadar cok okunacak kitap var ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım kitap fuarına denk gelirsiniz:) çok fazla kitap aldığınızda hep en son aldıklarınız okunuyor ve diğerleri eskiyor gibi oluyor o yüzden fazla biriktirmemekte fayda var:) Teşekkürler, sevgiler.

      Sil
  5. geç kalmış ölü güzel tabii, adını unutan adam daaaa, kayboluyorsun merak ettim, llosa süper tabii, bulgakov da ikisini de okudumdu. jean christophe ah ah bayıldıklarımdan. diyerlerini bilmiyom. ama şu zweig ın olduğu seriyi çok seviyom. borgesin seçtikleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç Kalmış Ölü'yü sizden öğrenmiştim:) Borges'in Babil Kitaplığı'mı onda Zweig var mı? bilemedim...

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

ANDRÉ MAUROIS - İKLİMLER

SEZGİN KAYMAZ - Kün

LOU ANDREAS-SALOMÉ - RUTH