J. D. OSWALD - ALTIN KAFES Sör Benfro'nun Şarkısı - 3

Sör Benfro'nun Şarkısı serisinin 3. kitabı Haziran'ın sonunda yayımlandı ve ben koşa koşa gidip aldım ve okudum... yine heyecanlı, gizemli bir roman, çok sevdim ve şimdiden kalan iki kitabı beklemeye başladım...

Altın Kafes'de; Errol ve Benfro'nun ilk doğdukları zamandan sonra yeniden karşılaşmaları, önce birbirlerini kabullenmeleri (daha çok Benfro'nun Errol'ü kabullenmesi), sonrasında da birbirlerine yardım etmeleri ve bu işin içinden ancak beraber çıkabileceklerini anlamaları ile başlıyor... Bilge ejderha Corwen'in yönlendirmesi ile Benfro hiç görmediği babasını aramaya başlıyor, bu arada sürekli onu ele geçirmeye çalışan Magog'dan kurtulmak için Magog'un kardeşi Gog'u da babası vasıtası ile bulabileceğine inanıyor... Errol ise rüyalarında Altın bir kafese kapatılmış olarak gördüğü çocukluk arkadaşı Martha'yı bulmayı hedefliyor ve yola koyuluyorlar... insanlar tarafında ise iki düşman ülke birbirini gafil avlamak için savaşa hazırlanıyor, kötü büyücü Melyn, Benfro ve kalan ejderhaları yok etmek için sürek avı başlatıyor ve hikaye devam ediyor... kaçırmayın okuyun derim...

Diğer kitaplar için;


Yazar: J. D. Oswald
Çevirmen: Özlem Yüksel
Özgün Adı: The Ballad of Sir Benfro – 3. The Golden Cage
Sayfa Sayısı: 560
Basım Yılı: 2019
Yayınevi: YKY

Yüzyıllardır düşman olan ve birbirinden uzakta yaşayan ejderhalarla insanların kaderi, iki kişi sayesinde kesişmiştir: Errol adlı çocukla Benfro adındaki genç ejderhanın işbirliği, bu acımasız savaşın sona ermesi için belki de son şanstır.
Düş Gezgini’nde tanıdığımız, Gül Bağı’yla yeteneklerini keşfetmelerine tanık olduğumuz Errol ile Benfro’nun hikâyesi, Sör Benfro’nun Şarkısı serisinin üçüncü kitabı Altın Kafes’le sürüyor...
Altın Kafes’te Benfro, Magog’un etkisinden kurtulmaya çalışmakta, bu arada da bir ejderha olarak yeteneklerini geliştirmeye çabalamaktadır. Bu sıralarda Errol, Benfro’nun ormandaki sığınağına gelir. Atlattığı badirelerden dolayı büyük yara almış olan delikanlı, sevgilisi Martha’nın göründüğü rüyaların gizemini çözmeye çalışmaktadır.
Kader sonunda Benfro ile Errol’ın yolunu kesiştirmiştir. Errol, Benfro’yu Magog’un etkisinden kurtarmanın anahtarını elinde tutmakta, Benfro ise Errol’ı iyileştirmenin yolunu bilmektedir. Çok geçmeden, amansız düşmanları karşısında hayatta kalma şanslarının bir arada durmalarına bağlı olduğunu anlayacaklardır.

Yorumlar

  1. Gül'cüğüm ejderhalı bir kitap okudum ama fazla sarmadı beni. Neydi ismi şu an hatırlamıyorum. Yeğenim hastası o tür kitapların o almıştı bir bakayım dedim nasıl bir şeymiş:))))Yine çok güzel bir tanıtım olmuş. Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Madem sevmiyorsunuz zorlamaya gerek yok Müjde Hanım:) teşekkürler, sevgiler.

      Sil
  2. hıms bilemedim bi yerde rastlayınca alır okurum sanırımsam :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

ANDRÉ MAUROIS - İKLİMLER

SEZGİN KAYMAZ - Kün

LOU ANDREAS-SALOMÉ - RUTH