J. D. OSWALD - GÜL BAĞI Sör Benfro'nun Şarkısı - 2

Sör Benfro'nun Şarkısının ikinci kitabından devam ediyorum, bu roman birinciden de iyiydi beşyüz sayfa nasıl bitti anlayamadım...

Bir yanda insanların hırsı, kötülüğü, savaşma arzusu, komploları devam ediyor ve bu nedenle Errol'un başına gelmeyen kalmıyor... diğer yanda Benfro, annesinin tavsiyesi ile bulduğu bilge ejderha Corwen'den eğitim almaya devam ediyor ama efsanevi ejderha Magog'da Benfro'nun ruhunu ele geçirmeye çalışıyor bu mücadelede Benfro'da epeyce hırpalanıyor...

Bu kitapta en çok sevdiğim doğa ana (romanda ağaç ana olarak geçiyor) tasviri ile Llinellau Grym denilen tüm canlılardan yayılan yaşam enerjisi ve bunun oluşturduğu çizgilerin anlatıldığı bölümlerdi... Grym çok önemli, her yerde olmasına rağmen insanlardan da ejderhalardan da herkes göremiyor, çok az canlı fark edebiliyor (veya görmeyi öğreniyor), o enerjiyi yönlendirmeyi (kullanmayı) başaranlar ise çok büyük bir güce kavuşuyor... bunun anlatıldığı sahneleri neredeyse olduğu gibi gözümde canlandırabildim müthişti, çok sevdim...

Umarım diğer kitaplar çabuk yayımlanır, kaçırmayın okuyun...

Yazar: J. D. Oswald
Çevirmen: Özlem Yüksel
Özgün Adı: The Ballad of Sir Benfro – 2. The Rose Cord
Sayfa Sayısı: 500
Basım Yılı: 2019
Yayınevi: YKY

Sör Benfro’nun Şarkısı, serinin ikinci kitabı Gül Bağı ile sürüyor: Benfro ile Errol’ın kaderleri kesişmek üzere…
Engizitör Melyn’in gazabından kaçan Benfro, efsanevi ejderha Magog’un bir ormanın derinliklerindeki sığınağına doğru çekilir. Magog’un ruhu sayesinde Benfro türünün tarihini ve gerçek doğasını öğrenecek, kendi gizli güçlerini keşfedecektir. Ama bu yeni bilgilerin beraberinde büyük tehlikeleri de getirmesi an meselesidir.
Errol Ramsbottom’ın büyük bir savaşçı olma düşü, katıldığı tarikatın karanlık sırrını öğrenmesiyle paramparça olmuştur. Bu da yetmezmiş gibi, sahip olduğu özel yetenekler Errol’ın başına bela olacak, Engizitör Melyn tarafından çekildiği tuzağın içine daha da fazla hapsolacaktır.

Yorumlar

  1. Sayfa çok okuması hızlı ise bana da alıp okumak düşer teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Hiç duymamıştım, tavsiye için teşekkür ederim ... Selam ve Dua ile ...

    YanıtlaSil
  3. dün yazdığım fin polisiyesi fena diil. sessizim yaa valla. aşırı çekingen, ürkekim, bi de yalnızlık düşkünüyüm. ama yazmayı seviyom o başkaa. yazmak ne güzel, yazıncaa konuşmaya gerek kalmıyo oh :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım yazıyı konuşma gibi düşündüm ben, yanılsama işte:)) ben de yalnızlığı severim ama konuşmayı da severim:) Fin polisiyesini okudum ama o bana pek hitap etmedi.

      Sil
  4. iyi yazarlar keşfediyon seen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuk kitapları yazarları süper oldu hakikaten ben de çok memnunum. Teşekkürler:)

      Sil
  5. kitap okunmaya değerse,500 sayfa su gibi geçip gider..demek ki okunmaya değer fantastik bir kitapmış..✔😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyleydi:) Teşekkür ediyorum yorumunuza:)

      Sil
  6. Merhabalar,
    Yazarı ilk kez duyuyorum. Yeni yazarlar keşfetmeyi seviyorum. Bu da aklımda olsun sırada çok kitabım var çünkü...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O çok kitap konusu hepimizi zorluyor:) yine de iyi ki kitaplar var. Teşekkürler, sevgiler:)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

ANDRÉ MAUROIS - İKLİMLER

SEZGİN KAYMAZ - Kün

LOU ANDREAS-SALOMÉ - RUTH