SANDRA REGNIER - PAN'ın Karanlık Kehaneti

PAN ÜÇLEMESİ II. KİTAP

Serinin ikinci kitabı yeni yayımlandı, hemen alıp okumasam olmazdı ve bundan önceki China Miéville'in kitabının çok uzun sürmesinden sonra hızlıca okunabilen bir roman çok iyi geldi...

İlk kitapta Felicity, Leander ile tanışmış, onun Elf olduğunu öğrenmiş ve kendisinin de Seçilmiş olduğu söylenmişti... Leander'le birlikte bir sürü macera yaşamış ve başına gelmeyen kalmamıştı... bu kitapta ise bir elfin öldürülmesi ile suçlanıyor, Leander onu temize çıkarmak için bir takım ipuçlarının peşinden koşarken kayboluyor... Felicity ise hem Leander'i bulmak hem de denetleyemediği yeteneğiyle durup dururken geçmişe giderken Marie Antoinette ile karşılaşıyor ve hikaye devam ediyor...

İlk kitaptaki gençlerin (günümüzde geçen) okuldaki ilişkileri bana biraz fazla (gereksiz) gelmişti, devamında olmayacağını düşünüyordum ama bunda da ilk kitaptaki kadar var... anladığım kadarıyla fantastik hikaye ile günlük olaylar yarı yarıya tüm kitaplarda yer alıyor... ben fantastik hikayeyi sevdim diğer kısım olmasa daha memnun kalırdım ama bu bir gençlik/çocuk kitabı o yüzden söyleyecek pek bir şey yok...

Bu romanda hikaye daha da hareketlendi, Felicity kendisi ve elflerle ilgili bir sürü şey keşfetti ve üçüncü kitabı merak ettirecek bir noktada bitti... devamı da güzel olacak gibi; okuyun derim...

Yazar: Sandra Regnier

Çevirmen: Serap Gülerçin Karluk
Özgün Adı: Die Dunkle Prophezeiung des Pan
Sayfa Sayısı: 416
Basım Yılı: 2020
Yayınevi: YKY

“Sen Seçilmiş’sin. Öyle kolayca idam edemezler seni.”
Dikkat kesildim.
“İdam mı?” diye ciyakladım.

Felicity Morgan’ın her geçen gün fark ettiği gibi elfler âleminin Seçilmiş’i olmak hiç kolay değil. Hele de cinayet şüphelisiyken ve elf kralının kendisi peşine düşmüşken. Yine de, gerçek niyetinden asla emin olamadığı çekici elf, Leander FitzMor yanında olduğu sürece her şey o kadar da kötü değil. Ancak birdenbire on sekizinci yüzyıl Versay’ında uyanınca o bile yardım edemez ne yazık ki…

Pan üçlemesinin ikinci kitabı: Pan’ın Karanlık Kehaneti

Yorumlar

  1. Okumak isterim Gül'cüğüm.
    Belki daha önce yazmışımdır göz problemim yüzünden kitap okuyamıyordum uzun yıllardır. Tam göz doktoruna gideyim diyordum ki, virüs çıktı! Alla'm nasıl bir şanssızlık!
    Bu tür kitapların filmi de çok iyi oluyor.
    Eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Müjde Hanım, yeniden yorumunuzu görmek ne güzel. Göz sorununuz için şifa diliyorum. Tabii önce şu virüs işi bir çözülse. Evet bu tip kitaplar filme çok uygun belki birisi çeker. Teşekkürler, sevgiler:)

      Sil
  2. Bu virüs günleri en iyi kitap-dizi-blog okuyarak geçiyor :) Son bir kitap siparişi vermiştim, evden nasıl çıkacağız bilmiyorum bundan sonra...

    YanıtlaSil
  3. iyiye benziyooo. bir de pan sözcüğünü çok severim bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğa tanrısı Pan'ın kaybolan hazinelerini arıyorlar bu kitapta gerçi bulunca ne olacak orası meçhul biraz:)

      Sil
  4. Elf'lerin konu edildiği tarz kitapları hiç okumadım. İlgi alanıma girmediğinden sanırım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mitolojik figürleri seviyorum, bu çocuk kitabı olduğu için daha hafif bir tarzda yazılmış ama ilgi alanınıza girmiyorsa okumaya gerek yok. Farklı kitaplara artık:) Teşekkürler.

      Sil
  5. diğer kitaplarım bitince belki buna da yer ayırırım kim bbilir elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Sevecegimi dusunuyorum bu seriyi, fantastik hikayenin gundeljk hayatla harmanlanması güzel bence,elinize saglik Gül Hanım, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizde çocuk kitaplarını seviyorsunuz benim gibi:) Çok teşekkür ederim Eren Hanım, sevgiler:)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

ANDRÉ MAUROIS - İKLİMLER

SEZGİN KAYMAZ - Kün

LOU ANDREAS-SALOMÉ - RUTH